vklase ([info]vklase) wrote,
@ 2008-03-04 17:25:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:prie virtuvės stalo

Apie graiką

Apie ką, apie ką? Na, gal apie rinkodarą. Gal apie gyvenimo džiaugsmą. Gal truputį apie meilę. Tėvynei. 

Va imsiu ar papasakosiu apie vieną sutiktą europose viešbučio registratorių. Ąžuolu nenuaugęs, linksmai patukęs ir linksmai pliktelėjęs žybsi savo rudomis, kad net juodomis akis.

Vienai nakčiai? Žinoma. Vonia kambaryje. Kaip kelionė? Pavargote? Viešbutyje nerūkoma. Kambaryje rasite pelenine. Čia visai šalia labai neblogas ir pigus restoranas.

Ir jis išgirsta mano akcentą.

Iš kur? Iš kur, iš kur? Lituania? A. Aš pats tai graikas (veiksmas vyksta ne Graikijoje). Ar teko būti Graikijoje? Ne? Patikėk, patikėk – gražiausia pasaulio šalis. Rimtai. Tu negyvenai, jeigu nebuvai Graikijoje. Pala – va tau adresas (rašo ant lapelio), čia viskas apie salas, toks norvegas rašo. Paskaityk, atvažiuok į salas. Va čia rasi dar apie Graikiją (kitas lapelis su kitu adresu), va čia – būtiniausi posakiai (dar vienas lapelis). Važiuok, būtinai važiuok į Graikiją. Dievų kraštas. Tikrai. Labanakt. Gero poilsio. Visada laukiam.

Reikės kada nors nusibelsti. Ir kas antram sutiktam graikui liepti važiuoti į Lietuvą.

O kaipgi. Laumių šalis. Negalima ramiai gyventi, neapsilankius Lietuvoje. Labiausiai į šiaurę nutolę Europos pietūs. Kultūrų ir civilizacijų amalgama. Sielos poilsio žemė. Būtinai reikia aplankyti.


 


(Post a new comment)


[info]saulegraza
2008-03-04 06:11 pm UTC (link)
Graikija mano aps4dimas pastariuosius, hmm, penketą? metų. Šį rudenį tikiuosi numažiuot. Tik ne į salas, o šiaip pažintinę ekskursiją.

(Reply to this)(Thread)


[info]zalias_bebras
2008-03-05 09:53 am UTC (link)
Man tai vienas graikas sakė, kad jei nematei archipelago - nematei tikros Graikijos. ;)

(Reply to this)(Parent)


[info]lyja
2008-03-04 06:11 pm UTC (link)
Lietuva - Šiaurės Atėnai

o ką - visai neblogas pozicionavimas ))

(Reply to this)(Thread)


[info]zalias_bebras
2008-03-05 07:21 am UTC (link)
Rytų Praha, Vakarų Pekinas (Gariūnai). :)

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]vklase
2008-03-05 07:49 am UTC (link)
O kartais Vakarų Pchenjanas.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]zalias_bebras
2008-03-05 09:43 am UTC (link)
Gerai skamba naujos “atominės iniciatyvos“ kontekste... ;)

(Reply to this)(Parent)


[info]skimas
2008-03-05 07:46 am UTC (link)
O dabar apverskim viską aukštyn kojom. Ar įsivaizduojat graiką, besididžiuojantį Atėnais, kaip "pietų Vilniumi". Tuom viskas ir pasakyta, nepilnavertiškumas įaugęs kraujyje. Nu mes visada beveik kaip... bet niekada ne patys MES.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]vklase
2008-03-05 07:50 am UTC (link)
tai taip, bet ar sunku patiems neniurgzti, o džiaugtis, kad yra tokia žalia žemė.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]skimas
2008-03-05 08:04 am UTC (link)
Na čia matyt klausimas vertas gyvenimo. Kartų kartos niurzgia ir negali atsakyti kodėl, maždaug kas trečia karta auga Sibire ir maždaug kas trečia lieja kraują čia. O bet pasiūlyk išsikelt, fig. Esam tokie kokie esam. :)

(Reply to this)(Parent)(Thread)

(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 09:45 am UTC

[info]rokiskis
2008-03-05 10:11 am UTC (link)
Ne, "Lietuva - tai Šiaurės Atėnai" - tai blogas pozicionavimas. Kultūriškai teisingesnis būtų "Vilnius - tai Šiaurės Jeruzalė", o marketingiškai apgalvotas - "Atėnai - tai pietų Vilnius".

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]lyja
2008-03-05 10:38 am UTC (link)
kuom jis blogas? o kuom geras "Vilnius - tai Šiaurės Jeruzalė"?

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]rokiskis
2008-03-05 10:47 am UTC (link)
Vilnius - Šiaurės Jeruzalė - tai tiesiog istorinis faktas, buvęs nepaneigiamu iki pat Holokausto.

O kuo blogas - "Šiaurės Atėnai" - taigi elementaru, pvz., tamsta esat amerikonas ir jumi sako: "Vilnius - tai Šiaurės Atėnai, būtinai nuvažiuokit". Važiuosit? :-)

O jei pasakys "Atėnai - tai Pietų Vilnius"? :-)

(Reply to this)(Parent)(Thread)

(no subject) - [info]lyja, 2008-03-05 11:06 am UTC
(no subject) - [info]rokiskis, 2008-03-05 11:39 am UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 12:28 pm UTC
(no subject) - [info]lyja, 2008-03-05 12:33 pm UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 12:39 pm UTC
(no subject) - [info]lyja, 2008-03-05 12:42 pm UTC
(no subject) - [info]rokiskis, 2008-03-05 02:21 pm UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-06 08:40 am UTC

[info]zalias_bebras
2008-03-05 07:20 am UTC (link)
...ir nereikia jokioms valstybinėms “pijarinėms“ agentūroms už jokius “imidžo gerinimo“ darbus mokėti, kai patys tų šalių piliečiai tą darbą laisvu noru ir su pasididžiavimu atlieka. Aš tai mėgdavau po užsienius trankytis su Jonučio marškinėliais “Welcome to Lithuania - Land of Joy“ (ten tokia “inkiška“ mergaitė, palmė, bananinė varna ir Trispalvė gandralizdyje ant tos palmės). :) Dabar reikia jau kitų marškinėlių. Už tai man irgi niekas nemokėjo, bet kodėl gi ir “nepapyjarinus“?

Tiek Šiaurės Atėnai, tiek ir Šiaurės Jeruzalė - skamba gerai. Gaila, kad tai - daugiau iš praeities, nes dabartyje Vilnius jau kitoks, nei atėniškas, nei jeruzališkas. Kita vertus, o koks skirtumas? Reklamuojam! :)

Už adresą ačiū! Archipelagas įeina į mano buriavimo planus po artimiausių kelių metų. Va ten tikrai yra žmonijos navigacijos lopšys (ironiška - tinklapį tą parengė vikingų ainis)... Kiekviena sala - su istorija mituose, poemose, legendose. Imi Homerą arba Vergilijų į rankas - ir varai... :) Va, apie mūsiškes laumes kiti gali būti nelabai girdėję. Reikia “pyjarinti“, reikia... ;)

(Reply to this)(Thread)


[info]vklase
2008-03-05 07:48 am UTC (link)
tai va visada ir burbu, kad visiems tiems pažirusiems po pasaulį lietuviams reikia tik duoti vežančių temų - ir viskas. ir dar žinoti, kur jie pažirę. ir jokių ten strategijos koncepcijos metmenų eskizų už limoną nereikės.
o labiausiai į šiaurę nutolę Europos pietų - tai tiesa. Šiauriau, o ir kitur Batlijos pakrantėje Italija dvelkiančios architektūros neberasi.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]skimas
2008-03-05 08:06 am UTC (link)
Dėl tų visų "startegijų" tai sutinku. Viskas kur kas paprasčiau - arba yra gyvybė akyse, arba ne. Limonai čia nedaug tepadės, nuoširdi šypsena gali daugiau :)

(Reply to this)(Parent)


[info]zalias_bebras
2008-03-05 09:51 am UTC (link)
Ačiū Barboros Radvilaitės anytai, Bonai Sforcai... :) Reiktų “papyjarinti“. 8)

Reikia ne šiaip temų - reikia tautinių mitų, kaip antai “nuo jūros iki jūros“, “seniausia kalba Europoje“, “gintarinė Lietuva“. Visi šie ir panašūs mitai turėjo labai aiškią paskirtį tautai. Kaip kad žydams “išskirtinė tauta“ bei “pažadėta žemė“, JAV naujakuriams “American Dream“, “galimybių žemė“, ir pan. Atimk mitus - atimsi tautai perspektyvą vystytis ir išlikti. Kada sunkiau atimti - galima manipuliuoti ir nežymiai kiek pakeisti: “daugiausiai alkoholio išgeriantys“, “savižudžiai“, “karas keliuose“, “drąsi tauta“ ir pan. Giliau nelįsiu, bet pačių temų parinkimas irgi turi tikslus ne vien turizmo populiarinime. ;)

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]rokiskis
2008-03-05 10:14 am UTC (link)
Taip, šimtu procentų pritariu. Tautiniai mitai yra būtini - tai daugiau, nei šiaip kažkokia strategija.

Tarp kitko, ką manote apie siaubingus lietuviškus bebrus, kurie žada sukelti Apokalipsę?

(Reply to this)(Parent)(Thread)

(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 10:29 am UTC
(no subject) - [info]rokiskis, 2008-03-05 10:43 am UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 10:55 am UTC
(no subject) - [info]rokiskis, 2008-03-05 10:59 am UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 11:48 am UTC
(no subject) - [info]popas, 2008-03-05 11:00 am UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 11:48 am UTC
(no subject) - [info]vklase, 2008-03-05 11:10 am UTC
(no subject) - [info]vklase, 2008-03-05 11:11 am UTC

[info]skimas
2008-03-05 11:27 am UTC (link)
>išskirtinė tauta
ne išskirtinė, o išrinktoji. Visgi yra skirtumas ;)

(Reply to this)(Parent)(Thread)

(no subject) - [info]vklase, 2008-03-05 11:33 am UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 12:18 pm UTC
(no subject) - [info]skimas, 2008-03-05 12:49 pm UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 01:01 pm UTC
(no subject) - [info]skimas, 2008-03-05 01:06 pm UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 02:06 pm UTC

[info]popas
2008-03-05 08:29 am UTC (link)
Aha, aš irgi šiemet nusprendžiau atostogoms įsigyti marškinėlių tautiniais motyvais :)
O šiaip reikia turbūt visų pirma pačiam tikėti.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]zalias_bebras
2008-03-05 09:42 am UTC (link)
Tai kas gi trukdo patikėti pačiam?! :) Juolab, kai marškinėliai įkvepiantys - gaunasi abipusiai: ir pats tuo tiki, ir dar įtikina... :)

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]popas
2008-03-05 09:53 am UTC (link)
Su marškinėliais viskas tvarkoj :) Čia nesunku, bet va su žibančiom kaip graiko akim jau sunkiau :)
O kas trukdo pačiam patikėti, tai čia kaip skimas rašė "čia matyt klausimas vertas gyvenimo" :)

(Reply to this)(Parent)(Thread)

(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 09:54 am UTC
(no subject) - [info]popas, 2008-03-05 09:59 am UTC
(no subject) - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 10:16 am UTC
beveik į temą
[info]liutauras
2008-03-05 10:10 am UTC (link)
jau kelinti metai ieškau ir nerandu ant audeklo Lietuvos herbo - ne trispalvės, bet Vyčio, kad būtų galima po renginius tampytis. ne rimta ta mūsų trispalvė, nerimta. o vat su Vyčiu Europoje reta kuri valstybėlė galėtų lyintis

(Reply to this)(Thread)

Re: beveik į temą
[info]zalias_bebras
2008-03-05 10:22 am UTC (link)
Kuo Trispalvė nerimta, galima pasidomauti? ;)

Raudonos su Vyčiu, taip vadinamos istorinės, vienu metu buvo irgi apribotas (kitaip - “reglamentuotas“) viešas naudojimas įstatymu, bet manau, kad bendros nuostatos, ar bent įsitikinimai, dėl tampymo po renginius ir išliko ligi šiol. Todėl jos nėra prekyboje taip laisvai, kaip norėtųsi (formaliai - o kas pirks, jei nėra kur naudoti?). Gal tautine todėl ir netapo (ir gerai, nes va tai jau būtų nerimta).

O lietuviai ir nebeturi tautinės, todėl valstybinės vėliavos, kuria tapo tautinė, iškėlimas nenustatyta tvarka yra lygiai taip pat baudžiamas administracine tvarka, kaip ir valstybinės vėliavos neiškėlimas nustatytu metu ir tvarka. :)

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: beveik į temą
(Anonymous)
2008-03-05 10:51 am UTC (link)
trispalvė - dirbtina ir neturi vertybinių "užtaiso", kuris Gedimino stulpuose ir Vytyje

bet kokios vėliavos uždraudimas naudoti - debilų (už išsireiškimą atsakau) darbas. kam reikalinga vėliava, jeigu jos negalima naudoti?

jeigu vėliava Petrui, Jonui ar ... nėra įaugusi per amžių neištrinamu vaizdiniu, tai šudina tokios vėliavos vertė. hau!

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: beveik į temą - [info]liutauras, 2008-03-05 10:52 am UTC
Re: beveik į temą - [info]skimas, 2008-03-05 11:22 am UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 12:24 pm UTC
Liberté, égalité, fraternité - [info]skimas, 2008-03-05 01:41 pm UTC
Re: Liberté, égalité, fraternité - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 02:08 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 11:43 am UTC
Re: beveik į temą
[info]skimas
2008-03-05 11:23 am UTC (link)
>Kuo Trispalvė nerimta, galima pasidomauti? ;)
O namas be pamatų rimtas?

(Reply to this)(Parent)(Thread)

Re: beveik į temą - [info]vklase, 2008-03-05 11:26 am UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 12:14 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]vklase, 2008-03-05 01:01 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 01:15 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 12:12 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]skimas, 2008-03-05 01:03 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 01:58 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]vklase, 2008-03-05 02:17 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]skimas, 2008-03-05 02:54 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-06 08:40 am UTC
Re: beveik į temą - [info]skimas, 2008-03-05 02:59 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-06 09:07 am UTC
Re: beveik į temą - [info]vklase, 2008-03-06 11:23 am UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-07 12:49 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-05 01:59 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]skimas, 2008-03-05 02:40 pm UTC
Re: beveik į temą - [info]zalias_bebras, 2008-03-06 08:44 am UTC

Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…